SATS

Nu har jag varit riktigt duktig, har plockat upp alla kläder som låg utspridda över heela golvet (har sorterat och tvättat och allt var en enda röra), har dammsugit, diskat, bäddat rent i sängen och städat badrummet. Är jag bäst eller vad. :) Jag kommer bli en lysande fru haha.

Ska åka till Davids jobb på Fridhemsplan vid 5 tiden när han slutar och sen ska vi iväg och träna på Sats. Känner mig sådär lagom pigg på det..men nu måste jag komma igång ordentligt. Bygga upp lite muskler, få bort lite fett och samtidigt bli lite piggare :)

Ska kanske träffa Sandra ikväll, hon ville ha med mig ut på äventyr i staden men vi får se hur slut jag är efter träningspasset ;)

Ha en bra dag, Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback