Thank god it´s friday!

Är i Örebro nu :) Känns som det var jättelänge sen jag var här..men jag har också upptäckt att Örebro känns mer som att åka bort och Stockholm känns mer som att åka hem. Fast när man åker till familjen så är det ju att komma "hem" men annars så känns Stockholm mer som hemma. Trivs så himla bra där!

Jag och David hade en riktigt onyttig kväll igår (för det har vi ju aldrig annars), köpte wok (vi är beroende av 7elevens wok), lösgodis, brownies, dricka m.m. Kollade på film och hade det jättemysigt =)
Nu är han hos sina föräldrar i Dalarna och jag är här.


Är supertrött och har ont i halsen så det blir en lugn helg med te och mjukisar typ. Nice.

Puss och Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback