Bröllop!

Hej! =)

Är hemma hos mamma nu och har nyss ätit lite lunch, vi var på bröllop tidigare idag,  Det var två kompisar, Johanna och Daniel som gifte sig :) Johanna var så otroligt vacker och hennes klännig var helt sjukt fin! Tänk att man har gått i samma klass och nu är dom gifta liksom..galet..!=)
Träffade även Crista där, hade ju inte sett hennes och Andreas bebis Alice än, men guud vilken sötnos det var  :)

Mamma fyller ju även år idag, så ikväll ska vi äta middag på Restaurang Hellas inne i stan och sen ha lite tårkalas på mammas kompis Café. Smart va? Så slipper man städa hemma och allt sånt där, haha ..Tina, Annika och hennes döttrar (det är förövrigt Annika som äger cafe´t) ska också med på middagen och sen efteråt kommer även Rani, farmor, Camillla och hennes barn och sen var det visst nån mer som jag inte minns..men det blir säkert supertrevligt!

Ikväll blir det Rani&Bella time <3

Nu ska jag göra mig iordning lite, puss och kram

Ps. Bilder från bröllopet kommer imorrn för jag hade visst inte sladden med mig =/
Postat av: Anonym

Åh just det ja, det var idag de gifte sig!! Synd att jag jobbar annars hade jag ju kunnat komma... Fy vad sjukt att de är gifta nu!

Hälsa din mamma grattis förresten :)

2009-04-18 @ 16:07:39
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:20:22
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack, tack, härligt att fylla år när man har så gulliga barn som sjunger så ofalskt på morgonen och så mysiga vänner och annat löst folk som gillar mig och mina tårtor! kram mamma!

2009-04-19 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback