Det är inte kul att flytta!

Hej!

Sitter och mår lite småilla efter allt godis och annat man har proppat i sig denna helg..Victoria, min lillasyster vann ett påskägg från Maxi, det vägde 3,5 kilo och det låg bl.a 14 chokladkakor i det! 10 st 200:grams och 4 lite mindre, samt massa lösgodis och annat. :)
Ska visa bild på det senare, det är skiitstort haha :)

Idag har jag varit mycket kreativ och aktiv! Åkte till Rani imorse vid 10tiden för att få lite hjälp med matten (hon är typ geni). Det var verkligen bra för nu förstår jag mycket mer :) Så tusen tack gumman!!! Hann även med en prommis med henne och gulleplutten Ikaros. Tror nog att det kan vara världens sötaste hund.
Efter det flyttade jag, mamma och pappa ut alla mina möbler från min gamla lägenhet, så nu är den tom. Skönt att ha den uppsagd faktiskt. Körde iväg det mesta ut till pappa på landet.

Hade en bra påskafton förrestenn, var på mumsig påskmiddag och efter det i kyrkan en sväng och sen hos Rani på kvällen, vi myste och tittade på film =)

Det här blev ett långt inlägg, men bilder kommer imorrn kväll. Åker hem till Sthlm imorrn vid 17 tiden. Ska bli supermysigt att träffa älsklingen igen <3


Kraam

Postat av: Anonym

"Geni" ?? Jag tackar jag :)

2009-04-13 @ 13:10:32
Postat av: Jagheterintesune

Vilken härlig blogg du har! :D Har du bloglovin? Kramar

2009-04-14 @ 12:42:40
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback