God Natt!

Hej!
Nu är jag i Örebro, är proppmätt för jag och mamma har smällt i oss både grekisk sallad och kladdkaka med grädde ( det sista fixade jag till minsann).

Har pluggat lite matte nu och tog en paus för att prata lite med älsklingen på msn, samt checka lite bloggar. Men nu är det dags igen, suck. Har en stor kopp te framför mig och det är väl bara att sätta igång...

Saknar David men han bjöd mig på lunch idag iaf innan mitt tåg gick, mys :) Så vi hann ses lite innan jag for iväg ( jaha nu börjar jag prata hans dialekt, visste att det bara var en tidsfråga).


 Mumsig sallad på Davids jobb


 Kvällsmys med mamma

Avslutar kvällen med några härliga bilder jag tog förra veckan på väg till stan:

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback