Vill man vara fin får man lida pin

Hej hej =)

Nu ligger jag i sängen med nyfärgat hår :) Var ju iväg för två veckor sen men det blev inte så mycket ljusare, så jag skulle komma tillbaka och göra färdigt. Blev rikigt bra, är jättenöjd :)

När jag kom innanför dörren sa David att han hade en överraskning. Han hade städat, köpt grejer till att göra tacos och köpte 3 (!) presenter till mig! Fick två par superfina örhängen, ett par pärl och ett par fjärilar i guld, en ny topp, superfin, och sängkläder med galet söta katter på (för jag älskar ju katter som alla vet). Han ville muntra upp mig lite tror jag eftersom det har gått dåligt med matten senaste dagarna, höll på att bli galen där ett tag.
Men det där var lite pepp, så nu tar jag nya tag imorrn!
Lägger upp bilder på sakerna imorrn också.

Sen åt vi tacos och tittade på Marley and me. Underbar film men jag fällde en tår..eller två...Hur somhelst, Se den!

Nu är det dags att sova, ska ha energi till både jobb och plugg imorrn.
Puss och kram



Postat av: Marie

Vad gulligt av honom! :)

Vi såg oxå Marley and me, otippat sorglig, men riktigt bra!

Kramkram saknar dej

2009-04-05 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback