Friday

Godmorgon!

Det finns INGET att titta på mellan 9-10.30 på morgonen. Jag döööör. I landsproblem kan man tycka.
Och ändå har vi canal plus med kanaler men det spelar ingen roll. Finns bara på kvällarna där..suck.

Nog om det!
Var precis ute med Dolce, hon är verkligen ett energiknippe! David säger att jag behandlar henne som en bebis och inte som en hund..men hallå? hon är ju så mysig och underbar...vill ju bara gosa gosa gosa. men jag har lärt mig att inte bära henne så mycket. Kanske inne ibland men inte ute, då springer hon som en galning, nosar på allt i en kvart och har allmänt kul :)

Jaja, igår hade David köpte med sig sjukt goda cupcakes hem, men vi åt upp dom innan jag hann ta kort haha..men mm vad goda dom var. Vit choklad  och massa annat :)
Annars var jag i Kista galleria med Sandra och Billan igår. Det blev inte Sushi som vanligt..ändrar mig alltid..blev kinamaat :)

 
Jag bjuder på den. Trots att Sandra tar bilder så man vill dunka huvudet i en vägg när man ser sig själv.



Den tog jag. Mycket bättre! Mor och son :)
Postat av: Malinhe - fotobloggen ♥

SV: nja, ta det lungt ♥

2009-08-21 @ 17:04:31
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback