Gud så varmt.

Hej!

Idag var det riktig sommar, väldigt skönt. Jag och Dolce låg ute på gräset och tuggade på pinnar. Eller jag tuggade inte., jag solade bara :D

Igår var jag på jobbintervju, det gick bra och jag ska provjobba, väntar bara på referenser från mitt förra jobb, ska på intervju på lördag och nästa torsdag också:)

David ringde från jobbet innan och berättade att hans kusin är med i nya Robinson, hon är på ön nu. Det är rätt smart om man har tagit studenten och inte pallar jobba ;) Så henne får man väl heja på.
Vilken kändisfamilj jag har hamnat i, får inte glömma älsklingen i Idol ;D

Imorrn ska jag fika med Malin, det blir nice, var längesen jag fikade och snackade skit med en kompis :)

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback