Lördag

Hej.

Ganska trött, först vaknade Dolce kl 6 men hon somnade om, sen kom William in kl 7 och ville att jag skulle sätta på min dator åt honom. KL 7!

Nu ska jag och mamma och hunden såklart åka iväg till farmor och käka middag. Blir najs för där får man ALLTID förätt, varmrätt och efterätt. Sweeeet.  Rani du vet vad jag snackar om, " VA ska ni inte ha mer mat flickor? Ni har ju bara ätit 6 portioner".

På tal om Rani, henne ska jag förresten ringa sen. *inte glömma, inte glömma*. Liten prommis med hundarna kanske?

Jaja, vi hörs sen!
Puss
Postat av: Rani

INTE HAR DU RINGT INTE DEN MES! :p Och jag vet absolut vad du menar ;)

2009-08-09 @ 23:45:26
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback