Mysig lördag

Heej!

Ska snart lägga mig med min godisskål och läsa innan jag somnar, har precis haft lite tjejkväll med Josefina.
Mötte henne i stan efter min jobbintervju ( som gick väldigt bra förresten) och vi åkte hem till mig och handlade mat och lite godis innan vi gick hem.
Blev potatis,fläskkarré, sås, sallad + baguette. Mumsigt kan jag säga att det var, Josefina är ju utbildad kock så det var väl mest hennes förtjänst men ändå..jag dukade....

Sen tittade vi på Bride Wars och åt jordgubbar + lösgodis och drack drinkar och hade mysigt :)
Tittade även på dvd:n med Johan Glans, vi typ dog av skratt =D
Bilder kommer imorrn, är för trött nu.

Så, god natt :)

Puss

Postat av: Josefina

Tack för en trevlig kväll gumman :) Får göra om det någon gång, kanske med grabbsen då :D Puss

2009-08-24 @ 14:29:28
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 03:01:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback