Uppdatering!

Hjälp det är ca 3 veckor sen jag skrev sist. Men det har varit otroligt mycket på sista tiden så har haft fullt upp.

Direkt efter Bulgarien fick jag och David svininfluensan. Japp. Askul liksom. vi fick inte ens gå till sjukhuset utan läkaren kom hem till oss med munskydd och vita rockar och tog prover och vi fick inte lämna lägenheten förrän dom visste säkert om det var den. Och sen ringde dom dagen efter och sa att vi hade svininfluensan och fick inte lämna lägenheten  eller träffa nån på typ 2 veckor. Såå jobbigt var det!

Sen blev vi iallafall friska och började leta lägenhet eftersom jag inte ska jobba kvar i höst hos familjen. Tillslut hittade vi en fin 2a på ca 60 kvm, ganska skönt med tanke på att vi bodde i en etta på ca 20 kvm innan :P Helt underbart är det med den nya lägenheten!
Tar ca 12-15 min till stan med t-bana ockcå, helt ok :)

Ja det är väl ungefär det som har hänt.

Nu har jag städat och fixat lite hemma, packat upp en del och sådär.

Dolce och jag åker till Örebro med 15 tåget för Davids kompis kommer hit och dom ska på Grönan och sen imorrn och söndag ska dom göra massa killgrejer (det hade nåt med sport att göra tror jag). Passar på att hälsa på familjen lite då :)

Puss och kram (så fort jag har listat ut i vilken kartong som alla sladdar och kablar ligger så ska ni få se bilder från Bulgarien mm, LOVAR.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback