1 Dec

Godmorgon!

Ska iväg och jobba vid halv 2 så jag slappar lite tills dess..eller slappar..diskar o dammsuger :)

Helt sjukt förresten att det är 1 december idag!heeeelt sjukt. Men kul :))

Igår var en rätt slö dag, mötte David på Centralen vid halv 5, vi skulle åka och vaccinera Nellie, hon var så duktigt (det var jag som nästan hyperventilerade och tittade bort) men det tog ju en sekund så var det över.
Vi åkte förbi Globen på vägen hem, hälsade på Oscar och sen väntade vi tills han slutade och gick och köpte lite mat och en latte till mig (såklart) och tog tbanan hem.

Tittade på tv hemma och tog det lungt på kvällen, käkade lite mackor och tittade på Paradise Hotel ( som jag lovade mig själv att inte börja titta på. Tack David. )

Hörs sen!!kram

Postat av: Lovisa

Nepp hon fick hjälp

2009-12-04 @ 22:13:05
URL: http://blogglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback