3 dagar kvar...

Godmorgon!

Snart julafton, hur galet är inte det?! :) Och det ser ju faktiskt ut som att får en vit jul trots allt!

Helgen har iallafall varit lung..fööör lugn hehe men det är väl bra det också ibland. hade mysigt hemma med mina hundar :) Åkte iaf och mötte David vid tåget runt 16 tiden, sen hoppade vi av vid Globen på vägen hem och åt lite.
Sen gick vi och handlade lite och lekte i snön på vägen hem, man blir verkligen barn på nytt när det är snö ute haha..Försökte tackla David ner i snön men det gick mindre bra..dock gick det väldigt bra för honom att putta ner mig i en snödriva :)
Hemma så hade vi en riktig myskväll, tittade på nya Wallander, grymt bra!


Nu ska jag göra mig iordning lite och fixa lite hemma, sen jobba.

Puss





Sötnosarna somnar alltid i mitt knä <3
Postat av: nicole

fin julgran...

allt bra?

2009-12-21 @ 18:25:17
URL: http://satellitess.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vilken fin bild på granen! Såg väldigt juligt ut :)

2009-12-22 @ 01:53:11
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback