Är vintern här nu?

Godmorgon!
Brr, idag är det frost och 5 minus. Inte så kallt egentligen men det var ju varit höstvärme hela tiden så man blir ju helt chockad nu haha..hundarna tycker inte det är så himla skönt men dom har iaf sköna tröjor på sig, så idag sprang dom och skuttade och verkade inte må så dåligt över det kalla vädret :)

Igår efter jobbet så var jaf iväg på julkonsert med Maria, Mys!! Kom hem runt 23tiden och då överasskade älsklingen mig med lasagne och cola. Små vardagssaker som gör en glad, spec eftersom jag bara hade ätit mackor under dagen.
Sen tog vi en kvällsprommis med hundarna tillsamans och sen gick vi och la oss rätt tidigt, för att vara oss iaf hehe.

Nu ska jag fixa lite hemma och ringa lite folk, har lite ärenden, hoppas det går bra :)

Nästa Fredag = IDOL final i Globen weeeii. Samma dag som jag och David firar 1år och 5 månader, kan det firas bättre?;)


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback