4 dec 2009

Godmorgon Fredag!

Skönt med helg :)

Hade en bra torsdag, efter jobbet så gick jag förbi älsklingens nya butik (han är butikschef för Odenplans butik nu)=D Stolt över honom! Det kommer bli jättebra det där :)
När han hade stängt så åkte vi hem tillsammans, och lagade mat och tog det lungt, kyckling och ris blev det!

Idag efter jobbet kommer som sagt Marie :) Vi ska göra Stockholm osäkert ikväll i klänning och höga klackar!

Nu ska jag försöka gå ut med mina slöa hundar.
Puss


Dolce i ett nötskal!


ingen kommentar


Chefen David i hans nya butik!'


Och hundarna verkar godkänna den också.


Torsdagsmiddag!


Davids nya mob, så gaaaalet snygg.

Ja..det var min torsdag det där ;)
blir mer bilder imorrn, kommer ta massa på Marie och mig ikväl, lita på det haha...

Postat av: Marie

Gaaahh!! Längtar tills ikväll! Har gjort mej iordning sen kl 10 :P

2009-12-04 @ 15:17:46
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Juliana H

Vart är nya butiken? :P!

2009-12-04 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback