Gårdagskvällen...

Godmorgon!

Sliten och trött idag, kom i säng runt 5 imorse.
Men sjukt rolig kväll hade vi!

Efter jag hade mött Marie på centralen åkte vi hem och fixade oss snabbt och åkte sen in till Sturecompagniet för att gå på Nellys Highells party, där de 99 första gästerna fick välja ett par skor :) Och som tur var så var vi det, och fick gå runt och kika på skor och sen välja ett par, fick goda drinkar och en goodiebag.
Efter det funderade vi lite på vad vi skulle göra, kl var 23 och vi ville inte åka hem, så vi mötte upp älsklingen i Skanstull för hans kompis/kollega Ashkan hade födelsedagsfest.
Det var riktigt drag där, dansade och hade grymt kul! Mimmi var där så det var jättekul att träffa henne också.
Runt 2-3 drog de flesta ut med vi åkte och köpte mat och drog hem och spelade tvspel :)

Nu har Marie åkt hem och jag och David ska åka in till stan och sen ikväll ska David på jobbfest så jag ska hem till Mimmi och dricka lite cider och ha kul :)








Dessa valde jag!Älskar nitarna och skorna var mycket finare i verkligeten.


Dessa trippade vi runt i hela kvällen, jag hade dom svarta. Ja, jag
hade ganska ont i fötterna sen. Men satan vad snygg jag var ;) Kort
svart klänning till det :)


Goodiebagen. Halvrolig. mascara, ögonskugga, armband m.m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback