Granen ska kläs!

Godmorgon!

Igår kom jag hem vid 5 från jobbet,  var lite trött, gick upp kl 6 på morgonen och traskade iväg i snöstormen hehe..

Men idag är jag LEDIG. wihooo...:) Ska vara hemma och mysa med mina älskade hundar och sen i eftermiddag kommer Malin hit och vi ska åka iväg till Kungens Kurva, måste köpa julgran glitter, julgranskulor m.m :)
David åker till Dalarna efter jobbet, och kommer hem på söndag  han ska åka bräda med sina kompisar så jag får klä granen tsm med vovvarna haha..

Får se vad som händer mer i helgen, imorrn ska jag iaf gå på stan med Mimmi, blir mysigt för det var ett tag sen jag var på stan med en tjejkompis faktiskt. Lite fika, lite julklappsshopping :)





Hmm.. På väg hem från affären  igår ;P

Nu ska jag ut med hundarna!

Postat av: Timosh

Fin blogg:)

2009-12-18 @ 16:20:33
URL: http://veeriitas.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Haha Stefan är ju tok-snygg!!! :P

2009-12-18 @ 18:49:32
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Juliana H

Haha klockrena biiilder XD

2009-12-20 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback