Hemma hos oss just nu...

Har varit sämst på att blogga denna veckan men jag har haft NOLL blogglust. Och då ska man faktiskt skita i att skriva nåt :) Plus att jag är rätt trött och jag ska upp 6.30 imorrn igen (Zzzzzz) och jobba.

Jag har fortfarande inte lagt in bilder från Globen men David har de flesta på sin kamera kom jag på så jag ska sätta ihop nåt litet collage eller nåt när han har lagt över dom. Det är dock mest filmer men några bilder blev det såklart.

Det snöar helt sjukt mycket ute nu, var nyss ute med hundarna och det var lite för mycket för dom, det yr ju snö överallt. Så det var snabbt ut, snabbt in.







Glögg, snö, aladdin och levande ljus. ÄLSKAR julen..(Det märks att
ingen här gillar den mörka chokladen i asken haha)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback