Iväg till Jakobsberg ikväll!

Hej!

Nu har David åkt till julbordet med sitt jobb och jag ska laga nåt till mig, kanske klyftpotatis och kyckling, sen blir det att göra sig  iordning och åka hem till Mimmi. Fick ett mess att en platta cider ligger på kylning, sweeet ;)

Haha, just ja jag glömde ju säga att Sean banan var på festen igår, ni minns han från Floorfiller hahah....gud vad jag skrattade, dom spelade upp hans klipp från youtube gång på gång, stackars kille. Dansade även med Big Brother Robin (han som blev tillsamans med Vinnaren Jessica, Onödigt vetande haha. Tänk att Marie och jag som stod på listan till Backstreet Boys efterfest dissade det för Sean banan :P Det gäller att prioritera!




"Rooooompaaa"

Postat av: Tina

Haha vadå, såklart man gör det. Sean är ju fett skön ;)

2009-12-08 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback