Längtar till fredag!

Godmorgon!

Är sjukt trött idag, blev lite sent igår, helt plötsligt var klockan halv 2 så vi somnade kanske runt 2 tiden..Stackars David gick upp halv 8, jag brukar alltid gå upp med honom men jag orkade verkligen inte imorse så jag gick upp för en stund sen.
Ska ut med hundarna snart men dom ligger under täcket och sover och vill INTE gå nånstans haha..

Förresten, på fredag är det IDOL finalen som gäller :D Längtar så jag kan dö, ska bli så sjukt kul och hur mysigt som helst att gå med David <3 Hoppas jag hinner få mina skor från Nellys Highheels party, vore nice att ha på sig dom. Har även i ett svagt ögonblick lovat mamma att ha en stor skylt där det står " hej mamma" med jättestor text haha...



Idolfinalen förra året, när David var där med sitt jobb.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback