Live bloggning från köket...

Hej!

Håller på att laga mat, kyckling + ris + wok till mig, och pyttipanna med ägg till David ( jag gillar inte pytt så mkt, eeuw.)

Har planerat en riktig tvkväll ikväll, först är det ju hemmafruarna och sen har vi fått massa nya kanaler  örutom canal + och dom som vi har,så det blir nog nån bra film där.. :)


Fick reda på idag att David har fått två VIPbiljetter till Idol finalen på fredag! Vilket innebär, middag/förfest, finalen i Globen, och sen efterfest på Café Opera =D HUR kul??!
Nu längtar jag ju liksom ännu mer..:)
Sålde våra andra biljetter till Marie och hennes pojkvän så då får jag träffa henne också på fredag!


Dags för mat! Kram

Postat av: Rani

Haha. Jag vet gumman, jag skojade bara :) Om du inte vill läsa hästar så tryck på kategorin Just Rani så slipper du ;) Puss

2009-12-09 @ 19:51:10
URL: http://hastvarning.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

JA! Det ska bli så galet kul! Blir det efterfeswt för oss oxå eller? Hoppas, hoppas, hoppas!!

2009-12-10 @ 22:16:05
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback