My christmas

Hej och God jul!

Jaha, så var det juldagen då! Hade en superbra julafton, jag var ju i Örebro från tis-tors och åkte tillbaka till sthlm igår imorse, kom hem runt 11. Efter lite jobb så åkte vi iväg till Davids släkt och familj i Farsta och firade jul där.
Det var jag,David och hundarna, Davids syster, mamma och pappa ,mormor och morfar, morbror + fru + deras söta barn. Blev såklart massa MASSA mat ( jag hade gjort brownies och tagit med), och julklappsutdelning. Jag fick jättefina saker, och David och jag fick även jättebra saker tillsamans, tex. stavmixer, köksgrejer, ugnsformar, böcker m.m :) Av David fick jag två HELT underbara klänningar, en lila och en benvit och sen fick jag även paljettleggings. <3<3

Vi åkte hem vid 22 tiden, tittade på nån svensk film på tvn och bara myste.
Perfekt avslutning på kvällen!

Imorse tog vi sovmorgon och sen följde David mig till tåget och jag och hundarna åkte tillbaka till Örebro för att vara här några dagar medans David jobbar.
Lägger upp bilder...på söndag eller måndag om jag kan.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback