SNÖ :)

Hej!

Ska åka till jobbet om en stund, först ska jag dricka lite te och sen gå ut med hundarna.
Jag trodde dom skulle flippa ur helt när vi gick ut imorse och det var snö på marken för första gången för dom. Men dom tyckte det var jättekul! Dom sprang och hoppade och jag kastade snöboll som dom sprang efter och dom viftade på svansen. Hihi, roligt!

Jag ska lägga upp bilder från i fredags när jag kommer hem ikväll, orkar inte nu. Men ååh vad jag inte ville att kvällen skulle ta slut. <3

Åkte till Örebro i lördags eftermiddag, en snabbvisit men bättre än ingenting :) Rani mötte mig vid tåget för mamma ocu ungarna var med i julspelet på KCÖ, så vi knallade dit och mötte dom. Sen skjutsade vi hem Rani och jag slöade i soffan hela kvällen :)

Igår när jag kom hem så åkte jag och baby til IKEA, käkade lite först där och sen handlade vi lite småsaker som vi ahde dåligt med hemma, tallrikar, mer bestick, lite andra köksgrejor och julgardiner :)


Hörs ikväll, jobbar till 20.00 så ha en bra kväll sålänge

Postat av: Sofie

tack så mycket :) önskar dig desamma! kram

2009-12-14 @ 14:14:19
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback