Alla hjärtans dag

Gud vad jag har längtat efter den här dagen. Mest för att den betyder sovmorgon ;)

Blev en hemmakväll igår med popcorn och Let´s Dance. Eller David kollade ju såklart på sina hundra nya sportkanaler..
Fick min alla hjärtans dags present i förväg igår, superfina underkläder från Björn Borg <3

Sitter och tittar på ett program om ett hundhem och hur dom räddar hemlösa hundar. Gud vad man bölar alltså. Usch.

Nu har vi precis ätit frukost och ska ta det lite lungt, sen ska jag iväg och handla lite ;)

Ikväll blir det MELODIFESTIVALEN!

Puss

     Visst är vi sociala på  kvällarna?

Postat av: amanda

ja, jag okcås! älskra melodifestivalen:P



2009-02-14 @ 14:01:17
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: D

Önskar att jag också hade en hund att ta hand om att älska med hela mitt hjärta som bara är min och som litar och älskar mig för den jag är. Då är det en bra början att jag har dig! Puss puss

2009-02-14 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback