Bad day

Hej.
Är inte på världens bästa humör idag..tjafsat med folk hit och dit idag. En av personerna bryr jag mig inte om på nåt sätt, känner bara hat. Men den andra personen..jag bara förstör och förstör hela tiden..allt jag gör är fel, jag gör inte nån glad..Känns som att alla skulle bli glada och lättade om jag bara försvann utomlands långt långt bort i ett år.
Jag bryr mig för mycket..och på fel sätt tydligen...men det är inte min mening. Vill bara visa att jag finns där och att jag bryr mig om. Kanske ska sluta med det..eller iaf bry mig mindre. Bara vara en bitch som bryr mig om mig själv?




Nu ska jag iaf klä på mig, duscha och dricka lite kaffe. Sen kommer mamma och William tillbaka från fotbollen och vi ska till Mariebergs Köpcentrum och kolla lite, se om man hittar nåt. Tänkte köpa nåt litet till David..vill bara..men vi får se om jag hittar nåt.
Ikväll blir det Melodifestivalen och mys :)

Älskar dig David <3

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback