Fullt hus

Hej.

Det har blivit lite dåligt med bloggandet men mami och mina syskon kom igår kväll så då ville jag inte sitta vid datorn.
Vi käkade varma mackor och hade mysigt, sen somnade Victoria och William och nästan mamma också. Det tyckte David och jag var lite tråkigt så vi tog fram Super Nintendo, då jäklar blev det liv i dom. Så kl 1 på natten satt jag, William, mamma och David och körde Super Mario :) Victoria sov som en stock.

Hade en superlugn dag på jobbet och efter det mötte jag mamma och dom och vi åkte och handlade lite gott till kvällen, vi hann även med att säga hej till David när han jobbade :)

Nu spelar David och William Fifa, mamma och syrran har somnat och jag sitter här. Ska väcka mamma sen och titta på Changeling.

Imorrn blir det stan och kinaresturang. Mums





Kramar
Postat av: Marie

Hehe ser att ni körde Guitar Hero oxå :P Så himla kul ju!!! Bästa spelet som gjorts enligt mej :D

2009-02-21 @ 18:03:04
Postat av: belloo

Ja..jag är inte så mycket för det men william och david och victoria är ..:P Har du blivit duktig på det nu?;)

2009-02-24 @ 18:53:53
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback