Jag har blivit vuxen.

Heej :)
Det var helt underbart att sova ut imorse! Vi kom hem vid 3 inatt från krogen..först var vi på bloggfest där bla allas vår Blondinbella var, samt en mycket onykter Sibel haha...Det var lite halv segt där så efter lite snack och mingel drog vi vidare till klubben Mango, där var det riktigt kul :)

Nu har jag och David precis kommit hem från Ikea. Vi skulle bara ha lite småsaker men det tog ändå sin lilla tid eftersom Ikea i Kungens kurva är gigantiskt. Ansökte om Ikea Family kort när vi var där, och med det anser jag att jag officiellt har blivit vuxen.
Vi hann med lite lunch där också, sen handlade vi mat och åkte hem.

      
Bloggfesten


    Lunch på Ikea


 Kvällens gottgott

Nu blir det film.

Puss




 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback