Ledig vecka

Hej och godmorgon!

Sitter och gäspar med Victorias katt i knät. Hon är så otroligt gosig, sist jag va här ville hon knappt bli petad på. Nu gnuggar hon huvudet mot mig och spinner som en liten bil. Söt :)
Och nej, jag orkade inte sitta uppe och titta på Oscars galan inatt. Precis som förra året så somnade jag när dom gick på röda mattan. Suck.

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe, ta en dusch, slappa lite och sen åka in till stan.

Ikväll blir det fika hos farmor med pappsen.

Saknar david <3 Men det går nog ingen nöd på honom ensam med canal plus som visar massa sport och en stor hästens att breda ut sig i. Undrar om han vill att jag kommer tillbaka?:P

Dags att fixa sig!


Kram

Postat av: JnLmodels

Sportlov eller :D?



Det är tungt att vara nästan ensam kille här ute i bloggvärlden, och framför allt som fotograf. Det är ju nästan bara tjejer . Så df, har jag även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket och skulle vara kul med din bedömning av bloggen! :D

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-02-23 @ 20:54:30
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Postat av: D

Saknar dig otroligt mkt, kommer bli jätte bra när du kommer tillbaka till sthlm och håller om mig ;)



puss

2009-02-24 @ 09:42:29
Postat av: Anonym

Var med och gissa vilken som är min favorit bland Whitney Port's outfits :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 12:15:05
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback