Lördag morgon

Tjaa.

Nyss vaknat och är förvånandsvärt pigg. Somnade vid 3.30 inatt..först var Sandra här och efter nån timme åkte vi in till stan, men Sandra åkte hem och jag och David gick vidare till Mango. Frimiskopia ungefär ;)

Stackars 'lskling skulle börja jobba 9.30 men han var också ganska pigg..JAG ska iaf inte röra på mig mycket idag, ska titta på tredje säsongen av OC, några Vänner avsnitt också och bara slappa. :)
Lillasyster ringde nyss. Hon har börjat packa till Sthlms resan ;)

Lägger upp lite bilder sen, nu ska jag ta lite frukost.

Puss
Postat av: hanna-mia

har lagt till dig på msn! får väl se om vi är online samtidigt nångång! :) ha det så gott! kram

2009-02-07 @ 12:49:26
Postat av: NIKI

Det låter jätte mysigt :)

2009-02-07 @ 14:16:43
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback