Mysig dag i gamla goda Örebro

Hej!
Det blir lite dålig uppdatering när jag är i Örebro men vill liksom inte slösa massa tid med att sitta vid datorn, plus att jag inte har sladden med mig så jag kan inte lägga in några bilder =/. Men imorrn åker jag tillbaka till Stockholm och då blir det massa bilder från helgen med familjen och min Örebro vistelse.

Är hemma nu med syrran, mamma och William är på hans fotbollsträning och kommer vid 19.
Det har varit en rolig dag, lunchade med Vickan på La Baguette (mitt favoritställe) och sen blev det en sväng på stan innan jag skulle åka till mitt gamla jobb på Grenadjärskolan och hämta Victoria efter skolan. Träffade massa gamla kollegor, lärare och såklart alla söta barn som jag hade hand om innan. Dom har blivit så stora..*snyft* ;)
Fick även en semla och en kopp kaffe där och sen åkte jag och Victoria till Willys och sen hem.

Ikväll ska jag försöka övertala mamma att titta på Hannibal men hon tycker den är läskig så vi får väl se ;)

Imorrn blir det tågresa, sen snabbt hem och fixa iordning mig lite för att sedan gå ut och käka med David och hans jobb. Vi ska fira att han blir fast anställd imorrn på The Phone House. Duktiga älskling <3

Nu ska vi steka pannkakor!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback