Örebro..igen

Godmorgon!
Sitter och dricker en latte (ej köpt!) och packar lite smått..ska iväg till Örebro igen, David ska iväg med jobbet hela kvällen idag och imorrn ska han till Dalarna så det känns rätt tråkigt att sitta här ensam hela helgen då..
Så det blir en mys helg med mamsen :)

Igår kväll var ju jag och David på bio, det blev Valkyria tillslut. Ganska bra var den..David blev lite besviken men jag tyckte den var helt okej. Innan den spelade vi lite biljard och tro det eller ej, men jag vann IGEN! ;) Det är sktikul med biljard, måste göra det oftare. 
Vi hade en riktig myskväll alltså, på tu man hand. :)
Passar bra eftersom vi inte ses förrän på söndag. Men på ett sätt är det bra att vi reser iväg lite då och då för det blir så mycket mysigare när man kommer tillbaka sen och har fått sakna varandra.

Nu ska jag iväg till jobbet en snabbis och låsa efter städhjälpen eftersom familjen är i Åre. Ska bara packa klart och klä på mig, sen går tåget kl 15.

Puss och kram

 Min hemmagjorda latte :)

Postat av: Mimmi

svar: aha okej, valkyria skulle jag också vilja se :) Bröllopsduellen ja, den var jättebra enligt mig. men det var verkligen en riktigt tjejfilm :)

2009-02-27 @ 23:32:07
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback