Romantisk onsdag!

Godmorgon!

Sitter nyvaken, med en ansiktsmaks i fejjan och dricker Nutrilett. Duktig av mig tycker jag :) Skippar te med massa socker som jag alltid dricker annars.

Inatt sov David kompis Robin här, vi tittade på Bolt, spelade tvspel och åt mat :)
Tittade på när dom satte upp en hylla igår, det var mycket underhållande.

Blev även en fika med Maria på stan,latte + tjejsnack, välbehövligt ibland!

Nej nu måste jag ta bort masken innan jag stelnar hela jag.

Idag firar jag och älsklingen 6 månader <3<3 Blir mys ikväll!


    

Trevlig onsdag! Kram

Postat av: Anonym

sv. okej skönt! ska träna ikväll, och du? :)

2009-02-11 @ 10:29:30
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Vickan

Hej gumman! Allt bra med dej? Saknar dej! Vi måste hitta på något snart!!! KRAM!

2009-02-12 @ 11:11:36
Postat av: belloo

Hej gumman! Har du din blogg kvar? Det är bara fint med mig :) Ja, jag kommer hem v.9. borde väl kunna klämma in något då?:) Kramar

2009-02-13 @ 00:32:00
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Vickan

Skönt att höra! :) Ja absolut, vi måste hitta på något!!! Kramar!!!

2009-02-13 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback