Skön söndag

Hej!

Söndag kväll redan, den här helgen har gått fort..som alla andra helger gör också iofs. Men denna har varit en riktig hemma helg, förutom idag då jag jobbade några timmar.
Tog med A och hennes bror till Humlegården och lekte någon timme, samt fikade. Riktigt mysigt och faktiskt väldigt skönt att komma ut en stund. Man drar sig alltid för att gå ut när det är lite kallt men kommer man väl ut är det superskönt. Tur att jag har A, annars skulle jag inte få mycket frisk luft :)

Blev hemmagjorda hamburgare när jag kom hem , och sen har jag mest suttit vid datorn och tittat på film hela eftermiddagen.
Men ny arbetsvecka imorrn!

Kram


Postat av: amanda

vinner vet jag ju inte än, har intesett alla deltagrre, men jag gillade h.e.a.t =)

2009-02-16 @ 11:08:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Linda

okeej, va mysigt :)

kram:D

2009-02-16 @ 12:39:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback