Vad är väl en bal på slottet...

Hej!

Är helt slut idag! Jobbade til 19 tiden, sa ett snabbt hej till David innan han skulle iväg till Café Opera med jobbet..och här sitter jag, ensam med en cola.Life is good ^^
Nej nu ska jag inte vara negativ..men det lät ju rätt nice så det är lätt att tycka synd om sig själd då haha :P
Tyvärr var det bara dom som jobbar där som fick komma idag.


Kan inte bestämma mig om jag ska se The Notebook eller Djävulen bär prada. Vill se någo roligt, så det blir nog den sista.
Eftersom älsklingen som sagt är på middag så köpte jag mig faktiskt en coca cola och en chokladkaka, tänker faktiskt inte sitta och sörpla Nutrilett ikväll haha..
Pratade även en lång stund med mamma i telefonen, blir alltid på bättre humör då..saknar henne men hon och mina syskon kommer ju hit 19-22 feb =D

Igår åt jag och baby världens största pizza förresten, den va sjuukt god :D (ne ingen nutrilett då heller, dock till lunch :P )


Stan tidigare idag:


   Min älskling Sandra tyckte att jag pratade för mycket i mob. Jag?!

Nej nu blir det film!

kram

Postat av: Anonym

sv håller med dig ;-)

ha en bra kväll ska sova nu skola i morgon

2009-02-05 @ 22:35:00
URL: http://er
Postat av: Jackeline Perez

gott med pizza!!!

2009-02-05 @ 22:39:44
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Anja

Okej, jag ligger lite efter.. :) Men var på Söderhof igår iaf och tog ett glas..eller två..iaf. Det var helt ok :) Haha men säg till när Lena har fest så kommer jag ;)

2009-02-05 @ 22:51:20
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback