Vem vinner?

Det har varit en bra dag, lugn och skön :) Jag och David tog en sväng till Fältan och handlade lite till ikväll, chips, cola och andra nödvändigheter till Melodifestivalen.
Jag hoppas på Måns och Markoolio iaf..men jag har ingen aning, vet knappt vilka som är med..

David sitter och spelar tvspel medans jag läser bloggar samtidigt som jag tittar på Vänner. Han fick förresten en kofta av mig i alla hjärtans dags present <3
Mys ;)

  

                                                                                          

Två semlor fick vi med oss hem också. Lovely!

Kram!
Postat av: Anonym

Ska du se på melodifestivalen ikväll? :D



Kram

/LM

2009-02-14 @ 18:58:19
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: linda

aaw:) va mysigt & trevligt :)

grattis då:D

nej, jag & min pojkvän , va med 2 andra par , spelade poker då , & käkade mat , & sen gjorde jag muffins med hjärtan på :)

sjukt goda =)

bild kommer sen, tror min käraste pojkvän ska skriva om dagen igår :) hihi

så då kan du läsa :D

hade du en bra alla hjärtans dag?

2009-02-15 @ 16:54:01
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback