Ännu en nyttig dag.

Godmorgon! Lite småstressad, men ska nog hinna knåpa ihop ett inlägg. :)

Igår blev det en liten shopping runda efter stan, handlade ett par skor och lite småsaker, sen mötte jag David när han slutade och vi gick och handlade lite "nyttig" mat för en gångs skull. Apelsiner, knäckebröd, keso m.m. Så på kvällen blev det nyttiga mackor med te!

På fredag ska vi kika på det nyöppnade gymmet här på Östermalm, ska bli skönt att börja träna igen.

Nu måste jag klä på mig och gå till jobbet.

Just det, på torsdag ska jag till Elita Löfblad och få kemisk peeling, ska bli superskönt! Skulle egentligen dit idag men det krockade med jobbet tyvärr.

Puss pch kram


Postat av: Rebecka

hehe okej då, det ska jag göra :D

2009-01-27 @ 14:37:15
URL: http://reebbeeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback