Det ljuva livet

Godmorgon!
Sitter och tittar på Gilmore Girls och funderar på om jag ska orka resa mig och gå till Seven Eleven och köpa nånting gott...Tycker att jag är värd det :)

Det blev utgång igår trots allt..såklart.. Var inte alls pepp, men sen kom David hem och hade handlat och vi lagade mat tillsammans och kollade på film och sen fixade jag mig, hade på mig min mörkgröna klänning som jag fick av Rani i julklapp och mina svarta höga stövlar som jag fick av David, så jag kände mig riktigt snygg faktiskt! Sen bar det av  till Stureplan där Davids kompis David hade hyrt en klubb för att fira sin 25 års dag. Riktigt kul! trevligt folk, bra musik, lite segt i början men sen tog det fart minsann..fick äntligen dansa, har längtat efter det så länge <3 En mycket lyckad kväll, så det var tur att vi gick ut.

Idag blir det lungt, ska som sagt pallra mig iväg till 7eleven och sen gosa ner mig i sängen och titta på Körslaget och bara ta det lungt tills David kommer hem.

Ha en bra dag!Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback