En bra dag

Hej!

Nu har jag precis tittat på 12 avsnitt av Vänner, kände att jag behövde ta en paus..
Jag har faktiskt inte bara slappat idag, har även hunnit med att diska tvätta..

David jobbar men jag ska snart möta honom i stan, vi ska äta på Subway, mums :) Lite lagom söndags käk..var även till affären och köpte två semlor innan <3
Ska försöka övertala honom att vi ska titta på "Sova med fienden" ikväll, den är ju så sjukt bra, tror inte jag har sett den på 5 år minst.

Igår hade vi myskväll, käkade popcorn och (jag) tittade på min favoritfilm "Notting Hill" och David spelade tvspel (men rätt snart blev han uppslukad av filmen också ) =)


Ska fixa iordning mig lite nu och sen kolla på ett till avsnit av Vänner nnan jag beger mig mot stan.


Puss och kram

Postat av: Anna

12 avsnitt ..på riktigt?=D mysigt att äta ute med killen också :) / Anna örebro

2009-01-19 @ 08:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback