En eftermiddag på stan!

Hej :)

Har just kommit hem, efter jobbet ringde Sandra och ville bjuda på BK i stan och det säger man ju inte nej till =) Blev en liten runda på stan också.
Helt otroligt, men hon är så rolig att på riktigt knäckte ett revben till. Jag skojar inte, hade som sagt ont innan, men jag fick nåt skrattanfall och sen knäcktes nånting på samma ställe IGEN! Det gjorde så fruktansvärt men ändå kunde jag inte sluta skratta. Herregud vilken dag.

Jag - AJ,aj aj aj (hyperventilerar i ca 20 min)
Sandra - Kan du sluta flåsa så? Jag skäms!

Där har vi en riktig vän! ;)

Tog mig iaf hem till slut. Tänkte ta en varm dusch nu och sen lägga mig och inte röra mig mer idag.
David skynda dig från jobbet! Jag är handikappad =(

Postat av: s

men jag älskar dig

2009-01-12 @ 19:36:56
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: belloo

Tur, för jag älskar dig meeed <3

2009-01-13 @ 20:11:02
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback