Helgen :)

Godmorgon!

Ska gå till jobbet om en stund, tänlte bara uppdatera lite eftersom internet inte funkade hemma hos mamma.
Var ju som sagt i Örebro i helgen, i lördags så följde mamma med William på hans fotbollscup, han var jätteduktig :)
Då föll det på min lott att fixa tacos och annat gott till Victoria och hennes kompisar, för hon skulle ha en liten inflyttningsfest. Så jag lagade mat till dom, och fixade chips och film senare under kvällen.
På kvällen när ungarna hade somnat så tittade mamma och jag på en Wallander film och åt glass =)

Igår blev det en runda på stan, shoppade en supergullig mössa, örhängen, foundation och spetsleggings som jag har tänkt köpa i månader ;)

Älskling mötte mig på stationen när jag kom hem igår kväll, vi gick och köpte med oss pizza hem, tittade på "Americas best dance crew" och myste. Blev en ganska tidig kväll dock, var ganska trött.

Nu har jag just druckit en nutrilett till frukost, jajamän nu ska jag bli fit!

Lägger upp bilder ikväll,hinner inte nu.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback