Laila Bagge är min idol!

Godmorgon!
Vaknade av att klockan ringde och trodde att jag skulle jobba..meen neej :) Det var David som skulle upp, inte jag.
Jag kunde ligga och dra mig, kunde inte somna om eftersom jag blev klarvaken när han fixade frukost och gjorde sig iordning. Men det spelar inte så stor roll, kan ju ligga och slappa hela dagen.

Tittade lite på Let´s Dance igår, ganska kul ändå...Laila är ju helt klart bäst, verkligen grym! Hon kommer ta hem hela grejen. Gillar vekligen henne, hon är supersnygg, duktig på sitt yrke, och hon är ingen mes utan har skin på näsan. Sådana människor beundrar jag, som kan ta för sig och säga ifrån när något är fel. Hon verkar vara sån.

Ska fixa lite frukost nu och sen titta på några avsnitt av favoriten "Two and a half men" :)

Puss
Postat av: Angelica

vad bra ja de är en bra motivation;D



jag tycker också att laila är bäst

2009-01-17 @ 18:06:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback