Lördag förmiddag

Hej!
Vaknade för en stund sen, David skulle till jobbet men JAG är leeeeeedig. Ser verkligen fram emot en slapp dag i min älskade pyamas, datorn i knät, frukost brevid, och en flaska cola i kylen.
Massa filmer och serier på datorn, kan det bli bättre?

Igår åkte jag och David hem till Sandra och Lukas i Märsta, riktigt trevligt. Där var också Elin, Peter, Linnea och några andra jag inte minns namnen på..
Kvällens höjdpunkt var dock när Sandra sjöng karaoke, hon sjöng "Rosen" tillägnad till mig, bara mig. Lägger upp filmen sen, jag lovar ni vill inte missa det :)
Andra klassiker var när David sjöng "Ooa hela natten" eller när Linnea skrålade " Jag vill vara din Margareta".
Mycket kan mina vänner, men sjunga är inte en av de sakerna ;P

Ikväll ska jag och David på födelsedagsfest hos hans jobbarkompis :)

Puss och kram
Postat av: Liz

ja..neh...sjunga det kan jag verkligen inte^^

hoppas ni får en underbar helg raring!

var kul att se dig igen. <3

2009-01-10 @ 20:53:40
URL: http://black-angels-dream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback