Lunch

Har en stund över innan A ska hämtas på dagis så jag knallade hem emellan. Tur att man bor 2 min ifrån dagis =)

Är hungrig men vet inte vad jag ska äta..är ju inne i ett flow nu med nyttigheter så vill liksom inte förstöra det med en cheesburgare..hittils har det blivit en apelsin :S Har iaf slutat med cola och det är SJUKT svårt. på riktigt..alla som känner mig vet att jag är sjukt beroende av cola..men hittils har det gått bra *håller tummarna*

Hörde ni förresten att dom börjar spela in uppföljaren till Sex and the City filmen sommatren 2010?Ett tag kvar men ändå...jag längtar!!

                                                      

Dags att gå! Kram
Postat av: Julia

Hej bella. Kollade äntligen in din blogg haha, har ingen egen dock men tänkte bara lämna en litenm kommentar. hoppas allt är bra, vi får ta och ses snart, var ju jättelängesen sist. Kraam Julia K.

2009-01-27 @ 18:59:09
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-28 @ 19:04:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-28 @ 19:04:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback