Mardrömsnatt.

Godmorgon!
Fy vilken natt jag har haft..har ju som ni vet haft jätteont i revbenen en längre tid, oc h igår blev det fruktansvärt, men det började göra ont även i ryggen och nere mot njurarna och på sidan. Har aldrig haft så ont innan, och jag överdriver inte en sekund när jag säger att smärtan var så hemsk att jag nästan fysiskt svimmade. Tillslut fick Sandra mig ett ringa till sjukhuset som skickade en sjuktaxi och jag fick åka in till akuten.
Kunde bara sitta framåtlutat, kunde inte ligga. Hade hög feber, tog prover och dom kollade allt från blodpropp i lungan till lunginflammation.
Fick smärtstillande och efter ca 5 timmar fick jag och David åka hem, men ska tillbaka och göra en lungröntgen för att se om det kan vara lunginflammation. Hoppas INTE =/

Det var min spännande natt hehe..är hemma från jobbet idag. Kan forftarande inte ligga på rygg, skitjobbigt...
Men David ska bara jobba en stund idag, sen kommer han hem med mat =)

Nu ska jag titta på en film och försöka sova lite.

Puss
Postat av: Angelica

men usch vad obehagligt hoppas dom hittar vad det är ..

2009-01-14 @ 21:35:30
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback