Morgon kaffe + OC

Godmorgon! Ligger i sängen nyvaken, med en kopp kaffe och ett Oc avsnitt..håller på att plöja igenom säsong 4, den enda säsongen som jag inte tittade på när serien gick på tv så jag är lyycklig ;) Har verkligen saknat den serien.

Idag blir det jobb som vanligt,sen blir det nog lungt ikväll..är så himla trött på kvällarna även fast jag har ett ganska lungt jobb..så det är skönt att bara lägga sig med en kopp te och titta på film (eller OC då).

Måste börja göra mig iordning nu, puss och kram :)

Förresten, anledningen till att jag inte har lagt upp bilder på länge är att alla kablar och grejer är försvunna, men ska tvinga David att leta fram allting ikväll, har ju massa bilder att visa.
Postat av: JOANNA

sv: åh tack snälla du:)

oc är bäst!

2009-01-19 @ 10:12:40
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback