Nattblogg

Godkväll.

Det är fredag kväll och jag sitter i min säng med ett glas cola, en godispåse och tittar på "Runaway Bride". Känner mig oerhört attraktiv med mitt hår i en slarvig tofs, linne och shorts, men hey vem bryr sig? :) Man får faktiskt vara lite luffig ibland.

Var och röntgade lungorna imorse, det var ju inte läskigt alls. David har berättat massa skräckhistorier om att man åker in i en tunnel och typ blir strålad igenom hela kroppen..men jag stog ju bara mot en vägg med armarna uppåt ;) Får reda på provsvaren på måndag eller tisdag..ååh vill bara att det ska sluta göra ooont *grr*

Jobbade iaf sen, till kl 17, sen snabbade jag mig till stan och mötte Josefina :) och vi satte oss på Chaplin och tog varsin cider och satt och pratade i några timmar. Riktigt trevligt, var längesen vi sågs.

I helgen ska jag bara försöka att vila, men det dumma är att det blir inte just bättre för att jag ligger still eftersom jag måste byta ställning hela tiden när det gör ont..men ska iaf inte lyfta nånting eller anstränga den delen av kroppen.
Gud, insåg just att jag verkligen tjatar om det här haha. Men måste ventliera mig lite, David är nog ganska trött på mina "AJ" så fort jag ska röra mig hemma. Stackarn..

Fick precis ett sms av honom att han är på väg hem, så jag ska ta fram lite mer cola och spara lite godis till honom.

Sov gott/ XoXo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback