Nu börjar det likna nåt..

Hej igen!
Nu har jag fyllt kylskåpet igen, mums. David slutar kl 17, då ska jag  fixa lite potatis och fiskpinnar med remouladsås. Enkelt, men såååå gott. Jag älskar potatis, kan koka och bara äta med salt till.. :P
 
Nu ligger  jag och dricker mitt goda te "Himlagott" från Kobbs, älskar det, och äter två kaviarsmörgåsar. Min frukost :)
Ska sätta på nån bra film, har ju några stycken att välja på nu höhö ;)

Har städat lite så nu är det lite mysigare här också.

Ha det bra sålänge, Puss

Postat av: DEN GODE DEN ONDE DEN BRUNE

LÅTER FINT D.. ;p

2009-01-06 @ 15:53:28
Postat av: belloo

Jaaa jättefiiiint ;D

2009-01-07 @ 10:10:19
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback