Ny vecka, nya mål.

Godmorgon!
Var ganska trött när jag vaknade för jag och älsklng tittade på skräckfilm innan vi somnade..eller jag var så trött så jag gav upp efter halva. Då tände David lampan och satt och hackade tänder ensam medan han tittade klart höhö..;)

Min chef ringde för en stund sen och sa att jag bara skulle hämta A från dagis kl 15 och sen vara ute i parken med henne tills han kom hem, för det gick sjukdom hemma hos dom och det är ju onödigt om fler ska bli sjuka om man kan undvika det. Så jag behöver inte stressa alls. Älskar mornar när man vet att man har jättemycket tid, så man kan sitta med sin kopp te, kolla några repriser på tv och sen göra sig iordning i sin takt. Skönt!

David och jag skulle börja vårat "nyttiga" liv imorse med en powerwalk, men jag har fortfarande så himla ont i revbenen så det gick inte. Brukar ha mindre ont på morgonen men jag hostade så fruktansvärt mycket inatt så dom fick sig väl en knäck igen. Hoppas verkligen det går över snart, kan knappt komma ur sängen när jag ligger ner =/
Vi ska iaf ändra på vårat liv lite, det känns skönt för vi har varit så himla onyttiga på sista tiden. Nu blir det grönsaker, vatten och fullkorn i stora lass!

Ha en bra dag, Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback