Nya gardiner + städning

Hej!
Kom hem för en stund sen, hatar detta väder!!
Jag och A tänkte gå till nån park efter dagis men det var ju dyngblött överallt så vi mötte Sandra på Fältan och gick och fikade istället :) Mysigare än att klafsa runt i slask. Vi får vara ute imorrn och leka, hoppas på bättre väder då.

Köpte nya gardiner inne på Fältan innan jag gick hem, riktigt snygga från Hemtex, blå och vit mönstrade, ska visa sen. Håller på att sätta upp dom nu. Man blir ju sugen på att städa och göra ordentligt fint när man får upp något nytt så jag håller på att plocka undan nu också. Duktiga jag :)

Ska iväg och fika nu, sen möta baby när han slutar jobba.

Puss och kram

Postat av: FEBB

Åh tack bello! 349 på din sko, lite smådyrt för mig men men , vad gör man liksom.. hehe :) Pussar till dig!

2009-01-20 @ 19:21:45
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Nicole

Kolla in min blogg och besvara dagens fråga =)

2009-01-21 @ 12:51:46
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback