Ska jag sova bort dagen eller göra nytta?

Nu har jag suttit och tittat på Björn Gustavssons Dvd, och typ 4 avsnitt av Two and a half men och nu börjar jag känna mig ganska seg..måste nog resa mig ur sängen trots allt..kanske ta en dusch och plocka iordning lite..

Lägger upp lite bilder som jag hittade. Inga wow upplevelser direkt,inte på mig iaf men ändå.

         

Ha en fortsatt bra dag, kram
Postat av: nanna

Gud va sur du ser ut belloo , :) riktigt butter ;)

2009-01-10 @ 12:17:51
Postat av: Elin

hej tack detsamma! jag hörde er sjunga karaoke igår när jag låg och läste innan jag skulle sova. Tänkte bara på grannarna väg i vägg sandra hur det måste l¨åtit för dom eftersom jag som bor en trappa ner hörde tydligt att det var rosen hon sjöng! Hörde hur dom över oss stampade ganska rejält, dom irriterades nog av "skönsången" :D ¨ta hand om dig så ses vi! puss!

2009-01-10 @ 13:52:57
URL: http://fackla.blogg.se/
Postat av: belloo

Haha ja, hon sa att du skickade sms och att du hade hört sången :) verkligen "skönsång" på hög nivå ;) puss

2009-01-10 @ 16:22:07
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback